החל מ 1/4 משרה
DEVOPS עוצמתי
- הצטרפות לישיבת צוות
- ליווי DBA
- ליווי BIG DATA
- ליווי ML\AI
- ייעוץ פיננסי לענן
- תכנון ארכיטקטורה ובנייה
- תהליכי אוטומציה ו CI/CD
לפני שנתחיל לספר לכם על שירותי DEVOPS קודם נבין במה מדובר. DEVOPS בנוי מ- Development ו- Operation שבעצם משלבים פיתוח ואופרציה המאפשרים להוציא מוצרים לשוק באופן מהיר ומותאם לעידן הנוכחי שפותח עולם חדש בכל הקשור להייטק ומשפר באופן משמעותי את התהליכים בחברות.
בהרבה חברות יש חלוקה ברורה בכל הקשור לנושא שירותי DEVOPS החל מהתפעול לבין הפיתוח, היות ולשני חלקים אלו יש דרך פעולה שונה על מנת להגיע למטרה. באופרציה ישנם מנהלי מערכות, מהנדסי רשת ואבטחת תוכנה בעוד שבפיתוח ישנם אנשי בדיקות תוכנה, מתכנתים ומנהלי מוצר, כך שמדובר בשתי מחלקות שונות לחלוטין אך משולבות באופן מושלם יחד לעבודה אפקטיבית המסייעת לבדיקת המוצר, שכלולו והבאתו לשוק כמוצר גמור לאחר כל הבדיקות. כך שבעצם שירותי DEVOPS מעניקים לכם את הביטחון המלא לגבי המוצר שלכם החל מהייצור, ועד להוצאתו לשוק באופן מושלם.
אנשי הDEVOPS שמעניקים שירותי DEVOPS הם אנשי המפתח בכל התהליך, התפקיד שלהם הוא לקיים את השילוב היעיל ביותר בין האופרציה לפיתוח וכך לבנות את המוצר בצורה הכי יעילה ונגישה שיצא לשוק באופן מוגמר גם מבחינת התכנות, וגם מבחינת היעילות שבו. זהו תפקיד בעל אחריות גבוהה מאד, הדורש רגישות לפרטים הקטנים, יכולת מולטיטאסק ובעיקר סבלנות.
DEVOPS הוא עולם ומלואו, וכמו עולם שלם ומלא, יש בו גם תרבות פיתוח שמתווה נהלי עבודה מסודרים הכוללים בתוכם הפצה, תפעול, בדיקות, פיתוח ותכנון תוכנות כך שהמוצר שנולד, מותאם לצרכי הארגון ומוגמר.
התרבות של עולם שירותי DEVOPS מורכבת מבסיס מחשוב גמיש הדורש עבודה מדוקדקת ורציפה משולבת בשלבי פיתוח ובאה לידי ביטוי בעבודה מדוקדקת של אנשי ה-DEVOPS שעובדים למענכם ומתאימים את התשתית אישית אליכם כשהם מפתחים כלי עבודה אוטומטיים, שירותי ענן מתאימים, חיווי ובקרה של גרסאות וניטור של שירותי תקשורת ואחסון בהתאמה לצרכים של הארגון שלכם. כך שהעבודה עם שירותי DEVOPS למעשה לא רק מנטרת לכם תקלות, אלא אוספת מידע שיכול לשפר את הארגון ואת המוצר שלכם לעתיד, יחד עם חוויית שירות והתייעלות הלאה.
השרת שלנו בחברה אחרת היה נופל מדי שבוע ללא סיבה, אנשי ה IT אמרו שהמצב של השרת תקין ועשו ריסטארט בכל פעם שלא היה זמין, בעוד חברת הפיתוח הציעו לנו לחשוב על בניית אתר חדש מאחר והמערכת שלנו ישנה. רק ויסט באמת מצאו את הבעיה לאחר כיום בדיקות.
לאחר משבר אמון חריף עם חברת אחסון, עברתי לויסט, לא רק שהכוינו לפתרון הבעיה, גם מנעו ממנה לחזור על ידי הקשחת המערכות. ויעצו לנו איפה נקודות התורפה ואיך להתמודד איתן. לאחר מספר שבועות מאומצים אנו יכולנו להרגע ולחזור להתעסק בעיקר ולא בתקלות.
מנכ"ל
הייעוץ והכוונה שויסט נותנים כחלק מהשירות שווה הרבה יותר מהעלות, ובכל פרוייקט מורכב שאני מאפיין אני מתייעץ עם ויסט מה הדרך הנכונה לתקוף אותו. לא פחות חשוב הגב שאני מקבל, גם כשאני בנסיעות לחו"ל, אני יודע שאני יכול להיות רגוע לפחות בצד הטכני.
מנכ"ל, ביזדיזיין
לאחר נפילות כל יומיים בחברת אינטרנט מהגדולות בארץ, נזפנו בשירות וביקשנו הכוונה מדוע השרת נופל, אנשי ה IT האשימו את האתר בעוד המפתחים האשימו את אנשי ה IT, לבסוף הוצע לנו לחזק את השרת, גם זה לא עזר, ויסט נכנסו לתמונה ומצאו את הבעיה בהגדרות ה DB. לבסוף עברנו באופן מלא לויסט.
עורך ראשי, אאורורה
אנו עובדים עם ויסט כבר מעל 7 שנים, השקט הנפשי שויסט נותנים לנו כארגון, גם כשאני בחו"ל, אני יודע שהשרתים באויר והאפליקציות באויר, ומה שלא יהיה אני יודע שאני יכול להתקשר בכל שעה לכל בעיה, תמיד יש מענה טכני אישי אדיב ורלוונטי.
CTO, ישראל תורמת
אבי
מנכ"ל, קריוקי טי וי